ÚSTÍ NAD ORLICÍ – Za mostem v ulici Lázeňská se startují dva závody. Zatímco jezdce “Ústecké 21” na trati pohání motory, účastníci cyklistického klání musí spoléhat pouze na sílu svých nohou. Fyzickou připravenost prověřili v rámci “Velké ceny města Ústí nad Orlicí” jak v terénu, tak na silnici. “Trať pro horská kola vede Řehořovým dolem, což je 2 100 metrů. Silniční trať vede klasicky po silnici až k chatě Hvězda. Ta měří 3 800 metrů a převýšení je 220 metrů,” sdělil OIK TV ředitel závodu Jindřich Šebek.

Měření sil přilákalo cyklisty v kategoriích od dětí až po veterány. “Velké ceny města Ústí nad Orlicí” se mohli zúčastnit registrovaní i neregistrovaní závodníci. “Letos máme rekordní účast 115 závodníků. Někteří jedou obě tratě, takže relativně těch závodníků je o něco méně. Startů je 115,” řekl ředitel závodu Šebek.

Silniční časovku žen ovládla Markéta Hájková. Ta dosáhla času 10 minut 59 sekund, čímž předčila druhou Moniku Jehličkovou a třetí Veroniku Glaserovou.

Na horských kolech byla nejrychlejší Monika Jehličková, když za sebou nechala Hanu Fojtíkovou a Janu Kopeckou.

V součtu obou závodů se Monika Jehličková stala “Královnou Andrláku”. Po jejím boku stanul Milan Záleský. Ten zvítězil jak na silnici, tak v terénu.

V silniční časovce, kterou zvládl za 9 minut a 22 vteřin, Milan Záleský porazil Daniela Petra a Jakuba Procházku. V terénu “Král Andrláku” zastínil Petra Pospíšila, Michala Vejdu a Romana Šťastného.

Komentář